Тәрбиесі қиын оқушыларды анықтаудың психологиялық, педагогикалық шарттары және тәрбие құзыреттілігі

Оставьте комментарий

Сведения об авторе публикации: Баймуратова Гулназ Болаткызы психолог 1 категория, стаж 14 лет, средняя школе имени Ж.Кереева поселка Шубаркудук, Темирского района, Актюбинской области.

Название публикации: «Тәрбиесі қиын оқушыларды анықтаудың психологиялық, педагогикалық шарттары және тәрбие құзыреттілігі

Аннотация к публикации: Тәрбие – қоғам мен жеке тұлғаның арақатынасын қамтамасыз ететін басты жүйе.. Бала бойына жақсы қасиеттер қалыптасатын, күрделі кезеңде бейқамдық көрсетсек, ертеңгі күні опық жеріміз анық. Бала тәрбиесі – қоғам дамуының қандай сатысы болмасын мәнін жоймайтын, әрдайым ізденіс пен жауапкершілікті қажетсінетінмәңгілік мәселе.

Пример . Скачать материал полностью можно в конце статьи.

Бала тәрбиесі – қоғам дамуының қандай сатысы болмасын мәнін жоймайтын, әрдайым ізденіс пен жауапкершілікті қажетсінетінмәңгілік мәселе. Тәрбие – қоғам мен жеке тұлғаның  арақатынасын қамтамасыз ететін басты жүйе. «Ел боламын десең, бесігіңді түзе» деген. Бала бойына жақсы қасиеттер қалыптасатын, күрделі кезеңде бейқамдық көрсетсек, ертеңгі күні опық жеріміз анық.

«Адамның ең алдымен білім емес, тәрбие берілу керек, тәрбиесіз берілген білім – адамзаттың қас жауы, ол келешекте оның барлық өміріне апат әкеледі», — деп Әл-Фараби бабамыз тайға таңба басқандай жол көрсетіп, жөн сілтеп айтып кетті.

Оставить комментарий